El Club comença els Tallers Reutilitza-ho!

Dimarts 31 Octubre 2017

El Club comença els Tallers Reutilitza-ho!

A Catalunya, existeixen tota una sèrie de materials que són gestionats com a residus per part de les empreses però aquests materials tenen un gran potencial de ser reutilitzats i tenir una segona vida per part de diferents col·lectius de la nostra societat. El coneixement i la gestió sistemàtica d'aquests materials és una mancança en l'actualitat i podria ser un recurs per d'altres col·lectius diferents dels que ho generen.

​Aprofitant l'experiència que el Club EMAS té en aquest àmbit amb les diferents accions i projectes que ha portat a terme, es proposa realitzar tallers d'educació i sensibilització ambiental on es doni a conèixer aquesta problemàtica, es posi a l'abast dels participants l'experiència del Club EMAS en aquest àmbit i es donin i proposin solucions i iniciatives de re aprofitament de tota una sèrie de materials que el Club EMAS té catalogat al respecte.

Aquests tallers s'estructurarien de forma diferent. treballant l'educació, la formació i la sensibilització al voltant de la problemàtica i la gestió d'aquests tipus de materials, el treball i coneixement dels diferents materials posats a l'abast dels participants per part del Club EMAS i les conclusions i possibles solucions treballades i establertes de reutilització dels materials tractats.

Primer Taller: 17 de novembre de 2017, de 16 a 18 hores, a l'Espai Millor que nou, 100% vell (Carrer Sepúlveda, 45-47 de Barcelona)
Com arribar
Inscriu-te en aquest formulari