1r Networking Cafè Circular

Dimarts 28 Juny 2022

1r Networking Cafè Circular (28 de juny de 2022)

Aquest 28 de juny vam organitzar el 1r Networking Cafè Circular, una jornada presencial a la Sala d’Actes del Departament d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural on vam posar de relleu el paper dels centres de reutilització per tal que l’economia circular esdevingui una realitat.

Tant empreses com centres de reutilització van poder treballar conjuntament en iniciatives per portar beneficis a les dues parts, per exemple, potenciar la seva gestió ambiental i la interacció amb d'altres parts interessades.

DESCARREGAR PROGRAMA

Presentacions portades a terme (Descarregar clickant el text):

Alfred Vara de l'Agència de Residus de Catalunya
Maria Passalacqua del Club EMAS
Rosaura Serentil de Fundació Banc de Recursos / Samuel Poirot de Tetris Barcelona i  Laura Dueñas de la Fundació Viver de Bell-lloc
Mireia Roura de UPC-E-Reuse / Rocio Rodriguez de l'Ajuntament de Barcelona / Ricardo Bárcenas de l'institut Can Llobet
Adrià Andujar de Solidança Treball / Ada Capacete de The Style Outlets Viladecans / Núria Nubiola de Back to Eco
Ilda Lorenzo de Fundació Engrunes

Recull fotogràcia de la jornada:

Més sobre...: jornada , emas , club emas , reutilització , resedus