Visites empresarials del projecte Tàndem 2022

Dilluns 25 Abril 2022

Al 2022, Tàndem porta a empreses a conèixer presencialment els projectes de les entitats ambientals del territori

Al 2022, el Club EMAS conjuntament amb el suport del Departament d'Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural de la Generalitat de Catalunya i la col·laboració de diferents entitats ambientals del territori portarà a terme visites empresarials en el marc del projecte Tàndem.

Es vol conèixer de primera mà projectes de recuperació d'un hàbitat o una actuació concreta cap a la millora de la biodiversitat. En aquest sentit programarem al llarg del 2022 3 vistes presencials adreçades a directors/es, responsables de RRHH, mediambient i RSC per tal que participin en conèixer les actuacions i els projectes de 3 entitats del territori. En aquestes visites es podran formar, descobrir com motivar el personal de la seva empresa, explorar vies de col·laboració entre l'empresa i l'entitat i aportar un valor afegit cap a l'empresa en relació a un projecte concret.

Visites programades:
  • Projectes d'Adeffa "Conservació de la fauna i flora autóctona i en perill d'extinció al centre Camodoca"
  • Projectes de l'Associació ambiental La Sínia "Actuacions de millora i recuperació d'habitats del sistema dunar de Tamarit i desembocadura del riu Gaià"
INSCRIU-TE JA! (PLACES LIMITADES PER RIGURÓS ORDRE D'INSCRIPCIÓ)

DESCARREGA PROGRAMA VISITA ADEFFA-CAMADOCA
DESCARREGA EL PROGRAMA VISITA ASSOCIACIÓ MEDIAMBIENTAL LA SÍNIA