Titols i resum a tot arreu
Data: 19/04/2013
Hora: 10 : 00
Duració: 3 Dies
Localització: Fira de Barcelona (Recinte Montjuïc), Avinguda Reina Maria Cristina, s/n.
Contacte: info@clubemas.cat
Telèfon: 93188058
Més info...: Pàgina web de l'esdeveniment

Tal i com en aquests darrers 3 anys, el Club EMAS és l’encarregat de portar a terme l’acció de promoció del registre EMAS, de l’Etiqueta Ecològica de la Unió Europea (EeUE) i del Distintiu de garantia de qualitat ambiental (Dgqa) al Saló Internacional de Turisme de Catalunya (SITC 2013).
Aquest Saló tindrà lloc a Barcelona del 19 a 21 d’abril www.saloturisme.com

Aquesta acció es realitza amb el suport de la Direcció General de Qualitat Ambiental del Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya.

L’espai A Catalunya, fes turisme sostenible!, on es promocionaran les eines oficials de gestió ambiental i les organitzacions que les tenen implantades, el trobareu a l’estand de Catalunya, Pavelló 1, estand E503+E509 (dos illes) de Fira de Barcelona (Recinte Montjuïc), Avinguda Reina Maria Cristina, s/n.

Accediu al llistat d'establiments turístics certificats a Catalunya

Podeu trobar tota la informació sobre les edicions del SITC de l'any 2010, 2011 i 2012 en aquest enllaç

Amb el suport:

Activitats previstes
No hi ha actes en perspectiva