Presentació Club EMAS a la Cambra de Comerç de Sabadell (14-12-2006)

Dijous 14 Desembre 2006

El passat 14 de desembre del 2006 va tenir lloc a la Cambra de Comerç de Sabadell un acte de presentació del Club EMAS.

La Cambra de Comerç de Sabadell va organitzar el 14 de desembre del 2006 una jornada amb l'objectiu de donar a conèixer els avantatges i beneficis d'implantar un sistema de gestió ambiental a l'empresa i ,de retruc, presentar el Club EMAS a les organitzacions de l'àrea d'influència.

L'acte va tenir lloc a la seu de la cambra i comptà amb la participació del Departamemnt de Medi Ambient i Habitatge, el Club EMAS i les organitzacions Pàver, S.L. i Construcciones DECO S.A., que van presentar llurs casos pràctics d'implantació d'EMAS en els àmbits de la producció industrial i de la construcció, respectivament.

Recull fotogràfic

Activitat organitzada per: