Demà comença campanya EMAS a les XXSS a nivell europeu

Dilluns 29 Maig 2023

#ECOchallenge #EMAShero

Del 30 de maig al 9 de juny participa a la nova campaña #EMAS a les XXSS a nivell europeu

Com afrontes l'actual #ECOchallenge i ser un #EMAShero?

Comparteix les teves històries i sol·lucions com a organització EMAS en les teves XXSS entre el 30 de maig i el 9 de juny per a inspirar, conectar i augmentar el teu impacte en la transició ecològica.

El fil conductor és l'#ECOchallenge ¡ com convertir-se en un #EMAShero! La campanya es farà a través de publicacions compartint projectes, idees o exemples de bones pràctiques de les organitzacions EMAS, utilitzant els hastags #ECOchallenge i #EMAShero. Aquesta campanya s’emmarca en la #EUGreenWeek.

Com en anys anteriors, aquesta campanya està organitzada i dirigida pel Consell Asessor Alemany per EMAS (UGA) i el Helpdesk EMAS de l'UE amb la participació i col·laboració del Club EMAS.

Nosaltres com a Club EMAS participarem activament en la campanya publicant continguts a les nostres XXSS. Seguiu-nos i nosaltres també us seguirem!

DESCARREGA'T EL DOCUMENT INFORMATIU DE LA CAMPANYA
DESCARREGA'T IMATGE HORITZONTAL
DESCARREGA'T IMATGE VERTICAL
WEB CAMPANYA