Fets els Premis EMAS Catalunya 2021

Dimecres 9 Juny 2021

Premis EMAS Catalunya 2021

Avui s'han llliurat els Premis EMAS Catalunya 2021 a la seu de la Presidència del Club EMAS a les instal·lacions de Leitat a Terrassa. Aquests Premis i cerimònia organitzada pel Club EMAS amb el suport del Departament d'Acció Climàtica, Alimentació i Acció Rural de la Generalitat de Catalunya s'han portat a terme de forma virtual degut a la situació de pandèmia. En la mateixa cerimònia s'ha lliurat també el trofeu al Millor projecte en Tàndem en el marc del projecte Tàndem que rep el suport de l'Obra Social "La Caixa".

Els guanyadors d'aquesta edició han estat:
  • Millor Declaració Ambiental: Consorci Hospitalari de Vic.
Tanmateix, s’han donat tres Accèssits en aquesta categoria per la gran qualitat de les candidatures:

• Hotel Alimara de Barcelona
  • Agència de l'Habitatge de Catalunya
  • Autoritat Portuària de Barcelona (Port de Barcelona)

• Millor acció d'implicació de les parts interessades: Gestió Integral Cementiris de Nomber (Cementiri Roques Blanques) amb el projecte "Apiari didàctic.
  • Millor implantació ambiental: Càmping Car (Càmping & Bungalow La Ballena Alegre Costa Brava) amb el projecte "Implantació de diverses energies renovables".
  • Millor Projecte en Tàndem: "Compensa la teva construcció" d’Omplim. Gestió i edificació responsable, Xarxa per a la Conservació de la Natura i Concep-t.
També s'han fet uns merescuts reconeixements a les empreses que porten 10 i 20 anys amb EMAS a Catalunya i s’ha aprofitat també per donar la benvinguda als nous registrats en EMAS des de la darrera cerimònia d’aquests guardons.

Si voleu consutar la resta de candidatures i poder visualitzar l'acte consulteu aquest ENLLAÇ
Tota la infromació d'aquests Premis i les anteriors edicions en aquest ENLLAÇ

Vols veure l'acte?