Obrim 15 beques Club EMAS en el marc de la campanya @clubemas #Actua suport empreses 2020

Dijous 28 Maig 2020

15 beques Club EMAS 2020 en el marc de la Campanya @clubemas #Actua en suport de les empreses al 2020

Avui, 28 de maig de 2020, i amb l'objectiu de donar suport en aquesta situació de crisi de la COVID19 durant tot el que resta d'any, obrim una nova campanya de suport als nostres socis i també estructurem ajudes a la resta d'organitzacions EMAS no sòcies.

El marc de l'actuació s'estableix en tres grans eixos:

• Organització de sessions formatives on-line de curta durada exclusives i gratuïtes pels nostres socis amb el format: Informa't i forma't en màxim 2 hores!
  • Traspàs de tota la nostra formació presencial a formació en "Aula Virtual" ampliant els descomptes per l'associat des del 50% fins la gratuïtat de la formació (segons condicions establertes a la campanya).
  • Creació d'eines exclusives per la gestió del registre EMAS amb el concepte: Gestiona el teu sistema amb un click!
  • I, obertura d'ajudes mitjançant les primeres beques Club EMAS que van adreçades a organitzacions EMAS no sòcies i/o organitzacions en procés d'implantació per tal que es puguin beneficiar d'aquest suport i de tots els serveis que ja disposa l'associat al Club.
DESCARREGA'T TOTA LA INFORMACIÓ DETALLADA DE LA CAMPANYA
VISUALITZA L'AUDIOVISUAL DE DIFUSIÓ DE CAMPANYA

Vols conèixer l'eina gestiona el teu sistema amb un click?
VISUALITZA L'AUDIOVISUAL DE FUNCIONAMENT I CARACTERÍSTIQUES DE L'EINA

Ets EMAS? Estàs en procés de ser-ho?

Si és així, pots demanar la teva beca Club EMAS i gaudir dels avantatges de ser del Club

ACCEDEIX AL FORMULARI DE PETICIÓ DE BECA 2020
(15 beques, segons condicions establertes a la campanya atorgades per riguròs ordre d'inscripció)
VEURE CONDICIONS CAMPANYA BECA CLUB EMAS 2020