El Marketplace 2018 tot un èxit

Dijous 25 Octubre 2018

Markeplace 2018 al Born Centre Cultural de Barcelona

Organitzat pel Club EMAS, el 17 d’octubre va tenir lloc, al Born Centre Cultural de Barcelona, la jornada Marketplace ambiental 2018 del projecte Tàndem.

El mateix dia, i compartint protagonisme, va tenir lloc també el lliurament dels Premis EMAS Catalunya 2018 on es va lliurar un premi al millor projecte en Tàndem. El guanyador del mateix va ser el projecte “Ramats de Foc”

Al Marketplace ambiental, per això, en la seva vuitena edició es van trobar empreses, entitats, institucions, grups de recerca i altres parts interessades per fer créixer la seva xarxa de contactes en l’àmbit del medi ambient i desenvolupar nous projectes amb valor social. Es van conèixer projectes en tàndem que ja han estat un èxit i es van donar a conèixer d’altres a la recerca de col·laboració.

Tota la informació sobre la jornada a l’apartat específic Marketplace 2018 del web www.tandem.cat

Organitzat pel:

Amb el suport: