El Club participa al projecte europeu RAVE

Dilluns 17 Abril 2017

Un nou projecte europeu EMAS on participa el Club

El Club EMAS és part d'un consorci que porta actualment a terme un estudi en nom de la Comissió Europea per reforçar el valor afegit d'EMAS, el sistema de gestió i auditoria mediambientals de l'UE.

Entre d'altres actuacions el projecte vol identificar la manera en que es poden posar en valor els sistemes de gestió mediambiental, com l’EMAS o l'ISO 14001, per tal de que tinguin un major nivell de reconeixement en el marc de la legislació ambiental i així estalviar temps a les organitzacions i a les autoritats. Això podria fer-se mitjançant la introducció de mesures de simplificació en el marc de la regulació (avantatges com ara menys inspeccions, taxes reduïdes, processos simplificats per a l’obtenció de permisos, etc.) o simplificar la informació ambiental que s’ha d’aportar a les autoritats.

Més sobre...: RAVE , comissio europea , emas , club emas