Es porta a terme amb èxit el curs gestió pràctica dels residus industrials

Divendres 13 Març 2015

FORMACIÓ CLUB EMAS

El Club porta amb èxit la formació sobre gestió de residus industrials.

La gestió dels residus suposa per a les empreses el desenvolupament de diverses tasques que deriven de l’aplicació de la legislació vigent en matèria de residus a nivell europeu, estatal, autonòmic i local. Aquestes tasques són de tipus tant operatiu com administratiu i, a la pràctica, ambdós àmbits s’han de saber conjugar amb d’altres necessitats de l’empresa com poden ser: la reducció de costos, l’optimització dels recursos, l’agilitat en els processos operatius interns, les exigències en matèria de seguretat i salut laboral, la gestió ambiental general de l’empresa, etc.
Per assegurar una correcta gestió dels residus i l’activació de processos de millora que estiguin orientats al compliment legal, a l’eficiència en els recursos i a la reducció dels riscos i dels costos, és necessari que les persones designades per l’empresa com a responsables de la gestió dels residus disposin de coneixement, eines i recursos necessaris.
Amb aquesta iniciativa, el Club EMAS va donar suport a les empreses per tal de facilitar les tasques relacionades amb la gestió dels residus i millorar tant les pràctiques de gestió diàries com les activitats relacionades amb els tràmits i les gestions administratives que el marc jurídic actual imposa a les empreses.

Aquest curs va tenir lloc el 12 de març del 2015, de 9.30 a 18.00 hores a les instal·lacions del Club EMAS a Barcelona

Formació impartida pel tècnics del Club EMAS amb la col·laboració dels tècnics de l'ARC (QUALITAT ASEGURADA)

Organitza:

Amb la col·laboració: