Darreres participacions en jornades del Club EMAS

Dijous 14 Juny 2012

El 21 de maig a Barcelona el Club va participar al taller : "Biodiversitat i gestió ambiental: la integració de la biodiversitat en els sistemes de gestió mediambientals" jornada organitzada per Acciónatura a Casa Orlandai (Sarrià, Barcelona).

Veure presentació

Així mateix, el dia 22 de maig a Lorca (Murcia) el Club també va participar en una jornada tècnica sobre Biodiversitat i Empresa, organitzada pel la Fundación Global Nature, explicant les experiències que el Club EMAS ha portat a terme en aquest camp.

Veure presentació

També, el passat 29 de maig, el Club EMAS va participar en una jornada promocionant l'EMAS a Tallinn (Estonia)

Així mateix, El Club EMAS també va impartir una sessió formativa sobre les eines oficials de gestió ambiental a l'Escola d'Hoteleria i Turisme de Catalunya el passat 11 de maig.

Més sobre...: jornades