Reeditem campanya @clubemas #Actua suport empreses pel 2021

Dijous 1 Juliol 2021

Campanya @clubemas #Actua en suport de les empreses al 2021

Recordeu que tenim oberta de nou la campanya @clubemas #Actua2021 amb l'objectiu de continuar donant suport en aquesta situació de pandèmia.
Continuem amb la campanya de suport als nostres socis i també obrim, des de l'1 de juliol al 30 de setembre les ajudes a la resta d'organitzacions EMAS no sòcies.

El marc de l'actuació s'estableix en els tres grans eixos ja oberts al 2020 i que continuem mantenint al 2021:

• Organització de sessions formatives on-line de curta durada exclusives i gratuïtes pels nostres socis amb el format: Informa't i forma't en màxim 1 hora!
  • Manteniment de la nostra formació en "Aula Virtual" mantenint els descomptes per l'associat des del 50% fins la gratuïtat de la formació (segons condicions establertes a la campanya).
  • Foment de l'eina exclusiva per la gestió del registre EMAS amb el concepte: Gestiona el teu sistema amb un click!
  • I, manteniment de les ajudes mitjançant les beques Club EMAS que van adreçades a organitzacions EMAS no sòcies i/o organitzacions en procés d'implantació per tal que es puguin beneficiar d'aquest suport i de tots els serveis que ja disposa l'associat al Club (Al 2021 període d'obertura limitat de l'1 de juliol al 30 de setembre)
VISUALITZA L'AUDIOVISUAL COMPLET DE CAMPANYA 2021 / VISUALITZA TRAILER CAMPANYA 2021

Vols conèixer l'eina gestiona el teu sistema amb un click?

VISUALITZA L'AUDIOVISUAL DE FUNCIONAMENT I CARACTERÍSTIQUES DE L'EINA

Ets EMAS? Estàs en procés de ser-ho?

Si és així, pots demanar la teva beca Club EMAS i gaudir dels avantatges de ser del Club
IMPORTANT! (Obertura períde inscripcions de beques de l'1 de juliol al 30 de setembre)

ACCEDEIX AL FORMULARI DE PETICIÓ DE BECA 2021
(15 beques, segons condicions establertes a la campanya atorgades per riguròs ordre d'inscripció)