Inscripció petició beca Club EMAS

requerit
Aquesta inscripció de petició de beca Club EMAS mostra l'interès de l'organització en formar part del Club EMAS amb les condicions establertes d'accés que es troben públiques al web del Club EMAS. L'atorgament d'aquestes beques es resolen per rigurós ordre d'inscripció fins al límit establert en la convocatòria. Una vegada rebuda correctament aquest petició, el Club EMAS es posarà en contacte amb l'organització mitjançant el responsable facilitat en aquest formulari per informar dels tràmits a realitzar per la corresponent alta.
requerit
Als efectes de la Llei Orgànica de Protecció de Dades de caràcter personal, us informem que les dades subministrades en aquest formulari passaran a formar part d’un fitxer propietat del Club EMAS amb la finalitat de gestionar la petició del sol·licitant en relació a la sol·licitud de beca Club EMAS i la seva futura alta com associat. Tanmateix, poden exercir els vostres drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició en relació a les vostres dades personals davant del Club EMAS mitjançant el correu electrònic protecciodades@clubemas.cat o per correu postal a c/Aragó, 208-210, Àtic 1ª, 08011 Barcelona.