Què són els Premis EMAS Catalunya?

ACTE DE LLIURAMENT DE PREMIS EMAS CATALUNYA 2023
(23 DE NOVEMBRE DE 10 A 13:30 HORES)
AUDITORI DISTRICTE ADMINISTRATIU DE LA GENERALITAT A BARCELONA C/ FOC, 57

INSCRIPCIONS TANCADES (AFORAMENT ESGOTAT)
DESCARREGA INVITACIÓ

ACCEDEIX A TOTA LA INFORMACIÓ  (Tancat el període de recepció de candidatures)

Els premis EMAS Catalunya són una iniciativa d'àmbit català, portada a terme pel Club EMAS amb el suport en els primers anys de l'antic Departament de Medi Ambient i Habitatge passant porteriorment al Departament de Territori i Sostenibilitat i en l'actualitat amb el Departament d'Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural de la Generalitat de Catalunya, amb l'objectiu de ser un estímul per la millora del sistema de gestió ambiental EMAS així com una oportunitat per innovar la comunicació i la interrelació amb les diferents parts interessades. Aquests premis, que a partir de l'any 2014 han passat a ser bianuals, volen reconèixer les millors accions dutes a terme per les organitzacions EMAS. L'acte de lliurament d'aquests guardons té un caràcter lúdic i innovador amb el que es vol reflectir la diferència i excel·lència d'aquestes organitzacions i conèixer les noves iniciatives, aportacions i novetats d'aquestes empreses.

Els premis estan adreçats a qualsevol organització registrada EMAS que disposi com a mínim d'un centre ubicat a Catalunya cobert pel registre EMAS.

Hi ha 4 categories de participació:

• Millor Declaració Ambiental.
  • Millor acció de implicació de les parts interessades.
  • Millora del comportament ambiental.
  • Millor projecte en tàndem.
Us animen a participar-hi!

Per qualsevol dubte i/o aclariment us podeu posar en contacte amb nosaltres mitjançant el correu electrònic info@clubemas.cat