Acte lliurament Premis EMAS Catalunya 2021

El 9 de juny de 2021, a les 12 hores, va tenir lloc l’acte de lliurament dels premis EMAS Catalunya 2021 des de la seu del Centre Tecnològic Leitat a Terrassa, soci del Club EMAS.

L’esdeveniment, va ser retransmès, degut a la situació de pandèmia, mitjançant el canal de YouTube de mediambiencat i va ser presidit per la Presidenta del Club EMAS, la Sra. Marta Escamilla i la consellera del Departament d’Acció Climàtica, Alimentació i Acció Rural, l’Hble. Teresa Jordà, va fer la benvinguda oficial a l’acte.

Aquests premis ha servit, com en anys anteriors, per reconèixer la tasca que les organitzacions EMAS duen a terme en pro del medi ambient i de la qualitat ambiental. Aquest any, a més, ha tingut lloc el lliurament al millor projecte en Tàndem, en el marc del projecte Tàndem, on es promou la col·laboració “win-win” entre empreses i entitats sense ànim de lucre per desenvolupar projectes ambientals de caràcter innovador i amb valor social. A més, va comptar amb la presència dels responsables de les dues Direccions generals que intervenien: Direcció general de Qualitat Ambiental i Canvi Climàtic i Direcció general de Polítiques Ambientals i Medi Natural.

Visualitza l'acte