Acte de lliurament Premis EMAS Catalunya 2014

El Club EMAS, amb el suport del Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya, porta a terme el lliurament dels Premis EMAS Catalunya 2014

L'acte de lliurament dels Premis EMAS Catalunya 2014 va tenir lloc ahir, dijous, 30 d’octubre de 2014, a les 19:30 h, al Recinte Històric de l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau (Sala Pau Gil).
L’acte va estar presidit per l’Honorable Sr. Santi Vila i Vicente, Conseller de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya, i el President del Club EMAS, el Sr. Martí Puig i Ysern.

Com en anys anteriors, aquest acte serveix per reconèixer la tasca que les organitzacions EMAS duen a terme en pro del medi ambient i de la qualitat ambiental.
Aquest lliurament ha comptat amb l’assistència de més de 150 persones. A part de la presència del conseller també ha assistit el secretari general de Territori i Sostenibilitat, el Sr. Pau Villòria, el Secretari de Medi Ambient i Sostenibilitat, Sr. Josep Enric Llebot, la Directora de la Direcció General de Qualitat Ambiental del mateix departament, la Sra. Assumpta Farran, el subdirector General d’Informació i Educació Ambiental, el Sr. Josep Planas i el President del Club EMAS, el senyor Martí Puig i Ysern, entre d’altres personalitats.

L’acte va ser conduit per Francesc Mauri, presentador, locutor de ràdio, i conegut “Home del temps” de TV3.

El jurat d’aquest any ha estat conformat per persones rellevants del món del medi ambient, de l’empresa, del món acadèmic i la societat en general. La seva composició ha estat:

Assumpta Farran, Directora General de Qualitat Ambiental del Departament Territori i Sostenibilitat, presidenta del jurat.
Josep Planas, Subdirector General d’Informació i Educació Ambiental del Departament Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya.
Alba Cabañas, Directora de l’Àrea Técnica de Foment del treball.
Jordi Oliver, de Inèdit Innovació
José Manuel Jurado, Responsable del Departament de sostenibilitat de CCOO de Catalunya.
Francesc Mauri, presentador, locutor de ràdio i “Home del temps” de TV3.
Marta Arrufí, gestora ambiental de la Direcció de Qualitat de l’Edificació i Rehabilitació de l’Habitatge de l’Agència de l’Habitatge de Catalunya, organització sòcia del Club EMAS i que ostenta una de les vocalies en la seva Junta Directiva.

El jurat va avaluar un total de 18 candidatures en les tres categories de participació.

Organitzats pel:

Amb el suport: