Jornada EMAS al carrer 2012

El dia 5 de juny de 2012, aprofitant el Dia Mundial del Medi Ambient, va tenir lloc al Parc de la Barceloneta de Barcelona, la quarta edició de la jornada EMAS AL CARRER.

Aquesta jornada, organitzada pel Club EMAS amb el suport de l’Ajuntament de Barcelona, va tenir per objectiu, com cada any, promoure bones pràctiques ambientals així com incrementar la visibilitat i el coneixement del registre europeu EMAS de cara a la ciutadania. Mitjançant tota una sèrie d’activitats i exposicions es va donar a conèixer què és això de l’EMAS amb l’objectiu que els visitants es familiaritzessin amb aquest sistema de gestió.

El Club EMAS va explicar l’EMAS alhora que es van fer activitats en relació amb ell i amb la correcta gestió ambiental així com veure i conèixer exposicions sobre gestió de residus i sostenibilitat a una llar amb l’objectiu de fer arribar aquests temes de manera més propera a tots els visitants.

Cartells de difusió de la jornada:

Recull fotogràfic:

Amb el suport: