Jornada actualització EMAS 2014 (formació en Coaching exclusiu Club EMAS)

Previ a l'Assemblea General Ordinària del Club EMAS celebrada el dia 12 de juny del 2014, a l'Hotel Alimara de Barcelona, es va organitzar una jornada d'actualizació i formació per organitzacions EMAS sòcies

Aquesta jornada anomenada “Coaching” com a eina per a la millora de la comunicació interpersonal va servir per experimentar la disciplina del “Coaching” com a eina per a la millora de la comunicació interpersonal. Com identificar els diferents perfils de participants en un equip, com potenciar la comunicació i augmentar la implicació de cadascun d’ells per a obtenir millors resultats.
La formació exclusiva pels associats al Club EMAS va estar a càrrec de Montserrat Bonastre, Titulada en Coaching Professional i Corporatiu. Llicenciada en Arquitectura per la UPC. Màster en Project Management per la Universitat Ramon Llull, especialitzada en gestió d'equips i desenvolupament d’habilitats personals. Licensed Practitioner en Programació Neurolingüística i Cofundadora del centre de Desenvolupament i Millora d'Estratègies, Institut Scalar.

Els socis poden descarregar-se la presentació a l'apartat dels socis

Recull fotogràfic