Jornada canvi climàtic a les empreses

Aquesta sessió de treball va tenir lloc el 4 de novembre de 2009 a la sala d’actes del Departament de Medi Ambient i Habitatge amb la col·laboració del Col·legi d’Ambientòlegs de Catalunya (COAMB). La jornada es va emmarcar dintre l’observatori EMAS de polítiques ambientals del Club EMAS aprofitant els actes paral·lels de la Climate Change Talks 2009 que van tenir lloc Barcelona abans de la cimera de Copenhaguen.

La jornada va servir per debatre l’estat de la situació i com les empreses encararan el repte de les seves reduccions d’emissions.

Documents de la jornada:

Programa de la jornada

Políticas para promover la participación de la empresa en la mitigación de GEI
Sr. Eduardo González Fernández.. Oficina Española de Cambio Climático

Acords voluntaris i "Guia pràctica per al càlcul d'emisions de gasos amb efecte hivernacle (GEH)"
Sra. Marta Hidalgo Güemes. Oficina Catalana del Canvi Climàtic

Empreses EMAS i acords voluntaris: com facilitar la participació de les organitzacions
Sr. Martí Puig, President del Club EMAS

Amb el suport: