Titols i resum a tot arreu
3ª Edició Taller Green BIZ Barcelona
Data: 12/12/2014
Hora: 10 : 30
Duració: 3 Hores 30 Minuts
Localització: Espai Jove La Fontana de Barcelona, c/Gran de Gràcia, 190-192 (Sala Polivalent)
Contacte: info@clubemas.cat
Telèfon: 933188058
Cost: Gratuïta previa inscripció
Més info...: Pàgina web de l'esdeveniment
Emprens o treballes?
Estàs a punt de crear una empresa o ho has fet recentment?
Vols posar en valor la teva activitat en clau mediamebiental?

Si és així, fes-ho en verd!

Si estàs en aquesta situació o simplement vols conèixer com es pot posar en valor una activitat en clau mediambiental, vine al taller Green BIZ Barcelona i sabràs com fer-ho...
Aquesta formació vol promoure la competitivitat mitjançant una bona gestió ambiental dintre el teixit empresarial i els emprenedors de la ciutat de Barcelona. Green BIZ Barcelona vol ser una eina de participació activa, implicació i compromís de les activitats empresarials i de les persones que les integren en l’economia verda i en els afers col·lectius de la ciutat.
Aquest projecte formatiu té un enfocament eminentment pràctic, orientat a donar eines per tal de poder valoritzar mediambientalment les activitats econòmiques implantades a Barcelona, així com estimular l’intercanvi d’experiències entre tots els participants. Es vol incidir en el sector dels emprenedors amb empreses per crear o de recent creació, i/o d'altres sectors interessats, amb l'objectiu de posar a l'abast de manera senzilla i propera el coneixement en el camp de la gestió ambiental. Això permetrà dissenyar o millorar les diferents activats amb criteris ambientals clars i consistents en diferents àmbits (reducció d'emissions, eficiència energètica, reducció de residus, promoció de la reutilització, el reciclatge i el consum responsable, conservació de la biodiversitat, promoció de la mobilitat sostenible, etc). Així mateix, es volen promoure les eines oficials de gestió ambiental que existeixen actualment: sistema de gestió i auditoria ambiental EMAS, Etiqueta ecològica de la Unió Europea (Ecolabel) i el Distintiu de garantia de qualitat ambiental de la Generalitat de Catalunya.
Després de l'èxit de les anteriors edicions d’aquest taller, hem millora't l'eina de gestió i creat uns nous suports per tal que tinguis més fàcil gestionar tots els aspectes.
Obrim la inscripció a la tercera edició que tindrà lloc el proper 12 de desembre, de 10:30 a 14.00 hores, a les instal·lacions de l’Espai Jove La Fontana, c/Gran de Gràcia, 190-192 de Barcelona (Sala Polivalent)

Descarregar programa complet de la jornada
Inscriu-te aquí

Aquesta jornada formativa és gratuïta, previa inscripció.

Per a més informació sobre el Green-Biz-Barcelona visiteu www.clubemas.cat o adreceu-vos a info@clubemas.cat

Organitza:                                          Amb el suport:

Activitats previstes
No hi ha actes en perspectiva