Avís Legal

Club EMAS garanteix que totes les dades recollides a través dels diferents canals d'ingrés seran utilitzades en la forma i amb les limitacions i drets que concedeix la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre de Protecció de Dades de Caràcter Personal (LOPD ). El tractament i gestió dels mateixos compleix l'estipulat en el Reial Decret 994/1999, d'11 de juny, pel qual s'aprova el Reglament de mesures de seguretat dels fitxers automatitzats que continguin dades de caràcter personal. Vostè autoritza a Club EMAS per a l'ús i tractament informàtic de les dades personals que faciliti, que seran emprades únicament per gestionar la tramitació encomanada.

En cap cas Club EMAS cedirà la informació a tercers.

Vostè podrà exercir els drets d'accés, rectificació, oposició i cancel·lació de les seves dades personals, de conformitat amb el que estableix la normativa vigent sobre protecció de dades personals, dirigint-se a Club EMAS (Associació d’organitzacions registrades EMAS a Catalunya), carrer Aragó, 208-210, Àtic 1a, 08011 Barcelona.

Amb aquest avís es comunica als usuaris que utilitzen galetes (cookies) quan naveguen per les diferents pantalles i pàgines del web. Les galetes utilitzades són emmagatzemades al disc dur de l'usuari però no poden llegir les dades contingudes al disc ni els arxius galeta creats per altres proveïdors. S’utilitzen les galetes amb l'objectiu de reconèixer els usuaris que s'hagin registrat i poder-los oferir més bon servei i més personalitzat (idioma volgut per l'usuari...). Així mateix, són utilitzades per a obtenir informació totalment anònima sobre dades d'accés (data, hora, minut, freqüència, etc.), per a mesurar alguns paràmetres de trànsit en la pròpia pàgina web i calcular el nombre de visites. No obstant això, l'usuari podrà impedir la generació de galetes amb l'opció corresponent que tingui el seu programa navegador. En aquest cas, la pàgina web continuarà essent operativa, però sense els avantatges de la personalització.

Per donar compliment al que disposa la normativa aplicable en matèria de serveis de societat de la informació i de comerç electrònic, a continuació s'indiquen les dades d'informació general d'aquest lloc web:
Titular: Club EMAS (Associació d’organitzacions registrades EMAS a Catalunya), Domicili: carrer Aragó, 208-210, Àtic 1a, 08011 Barcelona. Contacte: +34 933188058 Correu electrònic: info@clubemas.cat Dades Registrals: domicili social a Barcelona, carrer Aragó, 208- 210, Àtic 1a, inscrit al registre d’associacions de la Generalitat de Catalunya amb el no 558 de la secció 2a del Registre de Barcelona. CIF G-64241409.