Organitzacions EMAS a Catalunya

El Club EMAS amb el suport i coordinació del Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya porten a terme el projecte EMAS.cat, on es pot consultar una base de dades d’organitzacions catalanes amb EMAS amb el recull de les seves declaracions ambientals amb l’objectiu de:

• Afavorir la visibilitat de les organitzacions EMAS i posar en valor el seu esforç cap a la millora mediambiental.
  • Facilitar la difusió de les declaracions ambientals d’aquestes organitzacions.
  • I, oferir un aparador de les organitzacions EMAS com a grup d’excel·lència ambiental de cara a la ciutadania i a la societat en general.

Aquesta base de dades es troba allotjada al web www.emas.cat

Accedeix a la plataforma EMAS.CAT on podras tenir tota la informació sobre les organitzacions registrades EMAS a Catalunya.

En aquesta plataforma es troben totes les organitzacions que, a Catalunya, estan registrades en EMAS.

Podeu fer la vostra cerca personalitzada amb els diferents criteris que ofereix la base de dades (sector, dimensió, localització, etc.), visualitzar una fitxa descriptiva de les organitzacions. A més, podeu consultar i descarregar les declaracions ambientals de les organitzacions i les estadístiques que elaborem periòdicament per estudiar l’evolució de l’EMAS a Catalunya.

Accedeix

Apartats de la plataforma EMAS.cat
Accedeix clickant sobre cada imatge

Amb la col·laboració:

Amb el suport: