Titols i resum a tot arreu
FORMACIÓ Club EMAS
Data: 17/11/2014
Hora: 10 : 00
Duració: 4 Hores
Localització: Sala d’actes de la Secretaria de Medi Ambient del Departament de Territori i Sostenibilitat
Contacte: info@clubemas.cat
Cost: Gratuïta pels socis / De pagament pels no socis
Més info...: Pàgina web de l'esdeveniment
Després d’un articulat procés de revisió, la norma ISO 14001 ja ha assolit la fase de Draft International Standard “DIS” (Esborrany d’Estàndard Internacional). Amb l’estudi del document ja es pot conèixer la nova estructura i les principals novetats previstes en la futura versió que es preveu s’aprovi a l’any 2015.

Tot i que les organitzacions tindran un suficient període transitori d’adaptació, aquest taller té l’objectiu de treballar amb els participants per donar resposta a aquestes qüestions i estimular un gradual procés de canvi adient a les necessitats de cada organització.

Es vol treballar de manaera pràctica en:
  • Com afecten aquests canvis a les organitzacions actualment certificades ISO 14001 o registrades en EMAS?
  • Com ens podem preparar i adaptar als canvis?
  • Quins elements del nostre actual sistema de gestió ambiental hem de modificar o integrar i com?
  • Quins elements de l’actual sistema de gestió ambiental es podran posar en valor tenint en compte aquest nou marc?
  • Quins elements estan més desenvolupats des de la perspectiva d’una empresa registrada en EMAS?
VEURE/DESCARREGAR PROGRAMA DEL TALLER

Aquest taller tindrà lloc el dilluns, 17 de novembre 2014, de 10.00 a 14.00 hores a la Sala d’actes de la Secretaria de Medi Ambient del Departament de Territori i Sostenibilitat (Av. Diagonal 523-525 de Barcelona)

Inscripció obligatòria per tots els assistents mitjançant formulari que trobareu en aquest ENLLAÇ

Més informació a www.clubemas.cat o al Tel. 93 3188058