Salón Ecocity 2007

El Club EMAS va participar al Saló Ecocity, Saló de l'Equipament per a les Ciutats i el Medi Ambient, que va tenir lloc del 27 de febrer al 2 de març de 2007 al pavelló 1 del recinte de Gran Via.
Ecocity és el resultat de sumar a l'oferta d'Ecomed, Saló Internacional de l'Energia
i el Medi Ambient, el sector de serveis municipals i equipaments per a les ciutats i les indústries.

En aquets saló els visitants van trobar les ofertes amb les solucions mediambientals més avançades i les últimes novetats en mobiliari urbà, infrastructures, transport, etc. També es podia assistir a diferents jornades d’àmbit industrial, municipal i empresarial.

El Club EMAS va estar present amb un estand propi al Pabelló 1, Carrer C, Stand 31.

Aprofitant l'assistència al Saló es va formalitzar la signatura al Compromís Ciutadà per la Sostenibilitat amb l'Ajuntament de Barcelona.

Recull fotogràfic: