Titols i resum a tot arreu
Taller nova ISO 14001
Data: 11/03/2016
Hora: 10 : 00
Duració: 4 Hores
Localització: Barcelona
Contacte: info@clubemas.cat
Telèfon: 933188058
Cost: Gratuït pel socis del Club amb cost per la resta
Més info...: Pàgina web de l'esdeveniment
TALLER DE TREBALL SOBRE LES NOVETATS DE LA NOVA NORMA ISO 14001
Quines novetats hi ha? Com ens afecta?

Després d’un articulat procés de revisió, la norma ISO 14001 ja ha estat publicada el passat 15 de setembre de 2015.
Amb l’estudi del document per part del Club EMAS ja es pot conèixer la nova estructura i les principals novetats d'aquesta norma.

Tot i que les organitzacions tindran un suficient període transitori d’adaptació, aquest taller té l’objectiu de treballar amb els participants per donar resposta a aquestes qüestions i estimular un gradual procés de canvi adient a les necessitats de cada organització. Es vol treballar de manera pràctica en:
  • Com afecten aquests canvis a les organitzacions actualment certificades ISO 14001 o registrades en EMAS.
  • Com ens podem preparar i adaptar als canvis.
  • Quins elements del nostre actual sistema de gestió ambiental hem de modificar o integrar i com.
  • Quins elements de l’actual sistema de gestió ambiental es podran posar en valor tenint en compte aquest nou marc.
  • Quins elements estan més desenvolupats des de la perspectiva d’una empresa registrada en EMAS.
VEURE/DESCARREGAR PROGRAMA DEL TALLER

Aquest taller tindrà lloc el divendres, 11 de març del 2016, de 10.00 a 14.00 hores a les instal·lacions del Club EMAS a Barcelona (Aragó, 208-210, Àtic 1ª de Barcelona)

Com arribar?   Imatge de l'entrada a l'edifici

Inscripció obligatòria per tots els assistents mitjançant formulari que trobareu en aquest ENLLAÇ

Més informació en aquest APARTAT del web del Club EMAS o al Tel. 93 3188058

Formació gratuïta pels socis del Club EMAS i membres de la Xarxa d’Auditors interns d’EMAS
75€+IVA (90,75 € IVA INCLÒS) per la resta de participants.

Modalitat de pagament: Pagament abonat, una vegada confirmada la inscripció el dia 5 de març, abans del dia 11/3 mitjançant transferència bancària al compte del Club EMAS
(INDIQUEU AL PAGAMENT EL NOM DE L’ORGANITACIÓ O LA PERSONA QUE ASSISTIRÀ A LA FORMACIÓ AMB EL TEXT: "TALLER DE TREBALL ISO 14001")

Formació impartida pel tècnics del Club EMAS (QUALITAT ASSEGURADA)

Organitza:
Més sobre...: iso 14001 , emas , club emas , formació , taller

Activitats previstes
No hi ha actes en perspectiva