Titols i resum a tot arreu
Taller novetats de la nova ISO 14001
Data: 20/11/2015
Hora: 10 : 00
Duració: 2 Hores
Localització: BARCELONA
Contacte: info@clubemas.cat
Telèfon: 933188058
Cost: Gartuït pels socis amb cost pels no socis
Més info...: Pàgina web de l'esdeveniment

Després d’un articulat procés de revisió, la norma ISO 14001 ja ha estat publicada el passat 15 de setembre. Amb l’estudi del document fet pel Club EMAS ja es pot conèixer la nova estructura i les principals novetats.
Com afecten aquests canvis a les organitzacions actualment certificades ISO 14001 o registrades en EMAS? Com ens podem preparar i adaptar als canvis? Quins elements del nostre actual sistema de gestió ambiental hem de modificar o integrar i com? Quins elements de l’actual sistema de gestió ambiental es podran posar en valor tenint en compte aquest nou marc? Quins elements estan més desenvolupats des de la perspectiva d’una empresa registrada en EMAS?

Tot i que les organitzacions tindran un suficient període transitori d’adaptació, aquest taller té l’objectiu de treballar amb els participants per donar resposta a aquestes qüestions i estimular un gradual procés de canvi adient a les necessitats de cada organització.

Aquesta formació exclusiva és gratuïta pels socis del Club EMAS i amb cost per la resta d'organitzacions

20 de novembre de 2015
Instal·lcions del Club EMAS a Barcelona
(Aragó, 208-210, Àtic 1ª de Barcelona)