Titols i resum a tot arreu
Taller novetats nova ISO 14001
Data: 19/03/2015
Hora: 10 : 00
Duració: 4 Hores 00 Minuts
Localització: Sala d’actes de la Secretaria de Medi Ambient del Departament de Territori i Sostenibilitat
Contacte: info@clubemas.cat
Telèfon: 933188058
Cost: Gratuïta pels socis / De pagament pels no socis
Més info...: Pàgina web de l'esdeveniment

Després d’un articulat procés de revisió, la norma ISO 14001 ja ha assolit la fase de Draft International Standard “DIS” (Esborrany d’Estàndard Internacional). Amb l’estudi del document ja es pot conèixer la nova estructura i les principals novetats previstes en la futura versió que es preveu s’aprovi a l’any 2015.
Com afecten aquests canvis a les organitzacions actualment certificades ISO 14001 o registrades en EMAS? Com ens podem preparar i adaptar als canvis? Quins elements del nostre actual sistema de gestió ambiental hem de modificar o integrar i com? Quins elements de l’actual sistema de gestió ambiental es podran posar en valor tenint en compte aquest nou marc? Quins elements estan més desenvolupats des de la perspectiva d’una empresa registrada en EMAS?

Tot i que les organitzacions tindran un suficient període transitori d’adaptació, aquests tallers tenen l’objectiu de treballar amb els participants per donar resposta a aquestes qüestions i estimular un gradual procés de canvi adient a les necessitats de cada organització.

Aquesta formació exclusiva és gratuïta pels socis del Club EMAS i amb cost per la resta d'organitzacions

EDICIÓ 2015:

19 de març de 2015

(Av. Diagonal 523-525 de Barcelona)
PROGRAMA I PREUS DE LA SESSIÓ
Inscriu-te en aquest ENLLAÇ

Organitza:

Amb la col·laboració:

Més sobre...: iso 14001 , EMAS , club emas , formació

Activitats previstes
No hi ha actes en perspectiva