Titols i resum a tot arreu
Data: 13/12/2013
Hora: 09 : 30
Duració: 5 Hores
Localització: ESADECREAPOLIS Sant Cugat del Vallès
Contacte: info@clubemas.cat
Cost: Gratuït
Més info...: Pàgina web de l'esdeveniment
Aquesta jornada tindrà lloc el proper 13 de desembre a Sant Cugat del Vallès, de 9:30 a 14:00 hores, al ESADECREAPOLIS, Av. Torre Blanca, 57 de Sant Cugat del Vallès.

Com arribar-hi

PROGRAMA DE LA JORNADA

Entrada lliure prèvia inscripció (places limitades)

Per formalitzar la vostra
inscripció com a visitants accediu a aquest formulari, per a més informació sobre les diferents modalitats de participació consulteu aquest enllaçwww.tandem.cat o adreceu-vos a
info@clubemas.cat

Aquesta jornada vol continuar amb l'esperit de l'anterior Marketplace portat a terme a Tarragona el passat mes d'octubre i ser un centre de networking ambiental on empreses i entitats ambientals comparteixin espai, coneixement i hores de treball per donar a conèixer iniciatives i projectes ambientals.

Aquest segon Marketplace territorial
us ofereix cinc espais per interactuar amb els representants de diferents organitzacions i:
  • Establir contactes
  • Presentar i veure diferents projectes i iniciatives
  • Desenvolupar l'RSC i les polítiques ambientals de l’empresa
  • Promoure la creació conjunta de projectes i iniciatives entre empreses i entitats
Si sou empresa i voleu potenciar la vostra acció ambiental i social en col·laboració amb les entitats del tercer sector ambiental participeu en aquest nou Marketplace.
Si sou entitat ambiental i voleu trobar col·laboracions dintre del món empresarial aquest també és el vostre espai.

A més, si voleu, podeu
presentar el vostre projecte per trobar col·laboracions a l'espai ÀGORA. Teniu de termini fins al 25 de novembre. Fer inscripcions projectes

Organitzen:

Amb la col·laboració:

Més sobre...: marketplace , sant cugat , club emas , emas , tandem

Activitats previstes
No hi ha actes en perspectiva