El Club EMAS amb l'economia circular

Dimecres 29 Març 2017

El Club a l'Espai de trobada d'empreses per aprendre i fer negocis amb l'economia circular

El Club EMAS, amb el seu President el Sr. Martí Puig i Ysern (Director general de CISVASA), participa a l'Espai de trobada d'empreses per apendre i fer negocis amb l'economia circular fent una ponència i participant al debat "L’economia circular com a estrategia de millora en la gestió i la competitivitat de l’empresa"

El nostre president en la seva ponència ha parlat sobre EMAS com a Sistema de Gestió Ambiental (SGA) alineat amb l'economia circular i com el Club EMAS és un gran espai de transferència de coneixement entre empreses EMAS i projectes compartits.

Així mateix, la Secretària General del Club EMAS, la Sra. Marta Escamilla Monell (Directora de l'àrea de sostenibilitat de LEITAT), moderarà aquesta conferència debat.

Més sobre...: economia circular , club emas , emas