Ampliació de terminis per presentar candidatures als Premis EMAS Catalunya 2020

Dimarts 30 Juny 2020

Presenta candidatura als Premis EMAS Catalunya 2020

Degut a la situació de pandèmia en relació a la COVID19 ampliem els terminis per presentar candidatura als Premis EMAS Catalunya 2020

Nou termini per presentar candidatura fins el 30 d'octubre

Els Premis EMAS Catalunya es realitzen cada dos anys i estan adreçats a qualsevol organització registrada EMAS que disposi com a mínim d’un centre ubicat a Catalunya. Són un estímul per promoure la millora ambiental d’aquestes organitzacions. Aquest any 2020, al igual que en l'edició del passat 2018, s’obre una nova candidatura per a premiar la co-creació i desenvolupament de projectes ambientals de forma conjunta, el premi al Millor Tàndem (Aquesta candidatura s’emmarca en les actuacions del projecte Tàndem www.tandem.cat)

En aquesta edició, per tant, obrim 4 categories en les quals es pot participar:
  • Millor declaració ambiental
  • Millor acció d'implicació de les parts interessades.
  • Millora del comportament ambiental
  • Millor projecte en Tàndem (exclusiva per l'edició 2020)
Qui pot participar-hi?
Qualsevol organització EMAS que tingui com a mínim un centre registrat EMAS i ubicat a Catalunya, pot presentar una candidatura als Premis EMAS Catalunya. Per presentar la candidatura és necessari:
  • Disposar del registre EMAS vigent i que el centre candidat als premis estigui dins de l’abast del registre.
  • Presentar la sol·licitud de candidatura amb la documentació de suport (memòria, declaració ambiental i/o altre).
Important: A la candidatura de “Millor projecte Tàndem” s’han de presentar conjuntament  les parts que participen en el projecte i és l'única que també és oberta a organitzacions no EMAS.

DESCARREGAR BASES PREMIS

Descarregar formulari presentació de candidatura (FORMAT WORD / FORMAT PDF)

Així mateix, tota la informació d'aquest premis es troba al web del Club EMAS en aquest ENLLAÇ

Us animem a presentar candidatures a aquests guardons mitjançant el correu electrònic info@clubemas.cat seguint les indicacions de les bases d'aquests premis.

En el marc dels Premis EMAS Catalunya

Organitza:

Amb la col·laboració:

En el marc del projecte Tàndem

Organitzen:

Amb el suport: