El Club EMAS a la primera reunió amb els Stakeholders del projecte Interreg Europe ENHANCE

Dimarts 4 Abril 2017

Interreg Europe ENHANCE “EMAS as Nest to Help And Nurture the Circular Economy”

El passat dilluns, dia 27 de març, es va celebrar a la seu del Departament de Territori i Sostenibilitat la primera reunió amb els Stakeholders del projecte Interreg Europe ENHANCE “EMAS as Nest to Help And Nurture the Circular Economy”. El Club EMAS va participar en aquesta reunió.
A la reunió, a part del Club EMAS hi van assistir representants de les organitzacions següents:

• ACCIÓ
  • Agència Catalana de l’Aigua
  • Agència d’Ecologia Urbana de Barcelona
  • Agència de Residus de Catalunya
  • Barcelona Cartonboard
  • Cisternas del Vallès, S.A.
  • Direcció General de Qualitat Ambiental i Canvi Climàtic
  • Entitat Verificadora
  • Hotel Alimara
  • Institut Català d’Energia
  • Oficina Catalana del Canvi Climàtic
  • Port de Barcelona
  • Ports de la Generalitat
  • URBASER
En aquesta primera reunió es va presentar el projecte als assistents així com els objectius a assolir durant els 4 anys de duració.
La implicació de les diferents parts interessades és important en la fase de participació a escala regional a l’hora d’identificar i valorar les millors pràctiques per impulsar la implantació de l’EMAS a Catalunya.
La propera reunió se celebrarà el 30 de maig de 2017.