El Club EMAS es rebut pel Conseller del Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya, l’Hble. Sr. Santi Vila

Dijous 6 Febrer 2014

Avui, 6 de febrer del 2014, ha tingut lloc una trobada entre el Club EMAS i el Conseller de Territori i Sostenibilitat, Santi Vila.
A aquesta trobada han assistit per part del Club EMAS el seu President, el sr. Martí Puig, i el seu coordinador de projectes, sr. Gregori Reyes. Per part del Departament, a part del Conseller, també ha assistit a la trobada el Secretari de Medi ambient i Sostenibilitat, J. E. Llebot.
L'objectiu de la reunió ha estat poder mantenir un primer contacte amb el Conseller per tal de poder explicar-li, de primera mà, les diferents iniciatives i projectes que el Club ha portat a terme durant aquests anys i les noves iniciatives i actuacions que l’associació portarà a terme tant al 2014 com en anys posteriors.
El President del Club ha posat de manifest la importància que tenen les organitzacions EMAS catalanes vers el territori, sent aquestes organitzacions referents en innovació, eficiència i compromís amb la sostenibilitat tant de la seva pròpia activitat com del desenvolupament del país. En aquest sentit, s’ha reiterat en la demanda que l’administració catalana sàpiga cuidar i fomentar aquests tipus d’empreses al territori. Així mateix, les dues parts han expressat la seva voluntat de mantenir el conveni de col·laboració que fa que els dos organismes portin a terme projectes conjuntament des de l’any 2007.
La trobada ha servit també per cursar la invitació al Conseller per tal que pugui assistir i presidir la sisena edició dels Premis EMAS Catalunya que tindran lloc aquest any 2014. Premis organitzats pel Club EMAS amb el suport del seu Departament.