El Club EMAS signa el Compromís Ciutadà per a la Sostenibilitat de l'Ajuntament de Barcelona.

Dimecres 28 Febrer 2007

A l’acte de signatura oficial que s’ha celebrat a l’stand del Club EMAS a Ecocity, van participar per part de l’Ajuntament de Barcelona la Sra. Imma Mayol, tercera tinent d’alcalde, i per part del Club EMAS, el seu president, el Sr. Martí Puig i el Sr. Ángel Panyella, tresorer de l'entitat.

El Club EMAS (Associació d’Organitzacions Registrades EMAS a Catalunya) ha signat avui oficialment, en el decurs de la Fira Ecocity, el Compromís Ciutadà per la Sostenibilitat de l’Ajuntament de Barcelona. A l’acte de signatura oficial que s’ha celebrat a l’stand del Club EMAS a Ecocity aquest matí, han participat per part de l’Ajuntament de Barcelona la Sra. Imma Mayol, tercera tinent d’alcalde, i per part del Club EMAS, el seu president, el Sr. Martí Puig i el Sr. Ángel Panyella, tresorer de l'entitat.

El Club EMAS, amb aquesta signatura fa una aposta decidida i pública del seu compromís en el marc de les accions mediambientals incloses en l’Agenda 21 de Barcelona i mostra el seu interès en fer extensiu aquest compromís a la resta d’Ajuntaments i entitats locals de Catalunya que estan treballant en la mateixa línia d’acció de l’Agenda 21.

El Club EMAS, Associació d’Organitzacions Registrades EMAS a Catalunya, integra 42 organitzacions de diferents sectors d’activitat que tenen en comú l’adhesió a l’EMAS, el sistema comunitari de gestió i auditoria ambientals. Això implica un treball diari de gestió ambiental acurada i respectuosa amb la legislació corresponent, la implicació i sensibilització dels treballadors i una relació transparent amb la societat a través de la declaració ambiental que publiquen periòdicament. Entre els seus objectius, el Club EMAS vol divulgar a la societat l’EMAS i els principis de la sostenibilitat a les organitzacions.

Recull fotogràfic