El Club fa l'Assemblea general 2022 al Centre Camadoca

Dissabte 18 Juny 2022

El passat 17 de juny de 2022 es va portar a terme una de les visites empresarials previstes en el marc de les actuacions del projecte Tàndem 2022. Aquesta visita va tenir lloc al Centre-Masia Camadoca on l’entitat ADEFFA porta a terme els seus projectes i actuacions. El Club EMAS, organitzador de les actuacions del projecte Tàndem, va aprofitar també per celebrar aquest dia la seva Assemblea general de socis 2022.

ADEFFA és una entitat sense ànim de lucre, amb 15 anys d’història que vetlla per la preservació de les espècies amenaçades i els seus hàbitats, utilitzant l’educació ambiental i el voluntariat ambiental com a eines fonamentals per a la conservació. El centre Camadoca és la seva seu i un centre de fauna on es duen a terme actuacions de cria en captivitat, sensibilització ambiental, i s’acullen animals irrecuperables i exòtics.

Els socis van poder conèixer els diferents projectes que treballa l’entitat així com visitar les seves instal·lacions, extreure espècies invasores de la Riera de Merlès i fer alliberaments d’animals ja recuperats.

Entre l’entitat ambiental i algunes de les empreses sòcies ja es van establir col·laboracions com donació de materials de manera gratuïta a alguns dels seus projectes.

Galeria fotogàfica de la jornada: