El Club a la jornada tècnica sobre la inspecció ambiental integrada i la xarxa REDIA d’inspecció ambiental

Dijous 16 Maig 2019

Jornada tècnica sobre la situació de la inspecció ambiental integrada i la xarxa REDIA d’inspecció ambiental

El Club EMAS participarà en la Jornada tècnica sobre la situació de la inspecció ambiental integrada i la xarxa REDIA d’inspecció ambiental que tindrà lloc el proper 24 de maig a l'auditori CosmoCaixa de Barcelona.

La jornada, que comptarà amb la participació de representants dels diferents agents implicats en el sistema d’inspecció, administració inspectora competent i empreses inspeccionades, pretén ser un fòrum per presentar el balanç dels resultats obtinguts al llarg d’aquests anys i alhora compartir experiències que ens permetin identificar accions per millorar la eficàcia i l’eficiència del sistema d’inspecció i afegir valor a l’acció de comprovació dels requisits fixats en les autoritzacions ambientals integrades.

La jornada comptarà amb la participació de la xarxa REDIA-Red de Inspección Ambiental, integrada pels organismes competents de la inspecció ambiental de les comunitats autònomes, aprofitant que el 23 de maig té lloc a Barcelona la 17ena Sessió Plenària.

Tota la infromació sobre aquesta iniciativa

Més sobre...: jornades , dei , club emas , cisvasa , dtes , emas