El Club participa com a ponent a la 16ª Jornada de Prevenció de Residus

Dijous 22 Novembre 2018

El Club a la 16ª Jornada de Prevenció de Residus

El Club EMAS participa com a ponent en la 16ª jornada de Prevenció de Residus organitzada per l'Agència de Residus de Catalunya.
El coordinador de projectes del Club, en Gregori Reyes, va intervenir en la taula rodona "La reutilització, eina clau en la prevenció" per compartir amb els assistents com es va crear el projecte R/R (Xarxa EMAS de recursos i reutilització) evolucionant d'un dels primers projectes Tàndem en relació a la donació de materials per part d'empreses EMAS.

Altres participants d'aquesta Taula Rodona van ser: David Franquesa. Investigador al Departament d’Arquitectura de Computadors, UPC explicant el projecte eReuse, Marco Zaccara. Arquitecte a MIMA Works i Superuse Studios, explicant el projecte Villa Welpeloo: Finding and utilising waste materials for construction purposes, i Lesley Campbell. Coordinadora del Reuse Consortium , CRNS, explicant el projecte Providing reuse furniture to the Scottish Welfare Fund customers. La Taula va ser moderada per l'Alfred Vara, Cap del Departament de Prevenció i Eficiència dels Recursos de l'Agència de Residus de Catalunya.

Tota la informació sobre la jornada i la intervenció del Club en aquest ENLLAÇ