El Club organitza el Marketplace ambiental 2017 en el marc del Fòrum ENS

Dilluns 4 Setembre 2017

Fes Tàndem al Marketplace ambiental 2017 en el marc del Fòrum ENS

El 18 i 19 d’octubre a Can Trona, Vall d’en Bas, La Garrotxa, tindrà lloc el Marketplace 2017 del projecte Tàndem en el marc del Fòrum ENS (Ecoturisme, Natura, Sostenibilitat).

La Generalitat de Catalunya, a través de la seva Taula d’Ecoturisme i en col·laboració amb el projecte Tàndem organitza aquest primer Fòrum ENS (Ecoturisme, Natura i Sostenibilitat) a Catalunya. Coincidint amb l’Any Internacional del Turisme Sostenible pel Desenvolupament, s’inaugura aquest esdeveniment que vol convocar a les diferents parts interessades en aquest camp a unes jornades de reflexió i treball en xarxa envers els principals reptes del sector.

Tota la informació sobre aquest Fòrum i com arribar en aquest ENLLAÇ

En aquests dos dies de Fòrum es realitzaran tota una sèrie d’activitats entre les quals destaquem la sessió final del Tàndem LAB 2017, on treballarem, amb experts en el camp del desenvolupament de projectes col·laboratius, l’assessorament i viabilitat d’algunes propostes treballades en les sessions prèvies de treball d’aquest projecte, i l’espai Àgora, on diferents actors presentaran les seves iniciatives amb l’objectiu de trobar sinergies i col·laboracions amb d’altres per portar a terme els seus projectes i iniciatives.

Totes les indicacions de participació per a l’espai Àgora en aquest DOCUMENT

Us animen a participar!

Organitzen: