Feta la segona reunió de treball del projecte Viver empreses EMAS

Dilluns 8 Febrer 2016

2ª reunió feta del "Viver d'empreses EMAS"

El projecte Viver d'empreses EMAS, organitzat pel Club EMAS amb el suport de l'Ajuntament de Barcelona mitjançant conveni de col·laboració entre el Club i l'Ajuntament, continua al 2016 les seves reunions de treball.

El 5 de febrer, de 10 a 14 hores, va tenir lloc la segona reunió de treball de les empreses escollides per participar en aquest projecte innovador de creació i implementació d'una metodologia sencilla per implantar EMAS a petites organitzacions empresarials de la ciutat de Barcelona.

En aquest any 2016 el Club continua treballant intensament en la implantació d'aquesta metodologia i va organitzar la segona reunió de treball per continuar amb la feina de implementació amb les diferents organitzacions participants. Durant aquest 2016 es continuaran organitzant aquestes sessions de treball amb l'objectiu d'aconseguir que les empreses participants aconsegueixin implementar EMAS.

Més informació del projecte

Organitzat: