Comencen les reunions de treball del projecte Viver d'empreses EMAS

Dilluns 23 Novembre 2015

Després d'un treball intens de creació de l'eina específica d'implantació d'EMAS per a petites organitzacions, el Club convoca la primera reunió de treball amb el grup d'empreses escollides.

El projecte Viver d'empreses EMAS, organitzat pel Club EMAS amb el suport de l'Ajuntament de Barcelona mitjançant conveni de col·laboració entre el Club i l'Ajuntament, començarà les seves reunions de treball.

El dia 14 de desembre, de 10 a 14 hores, tindrà lloc la primera reunió de treball de les empreses escollides per participar en aquest projecte.
En aquest any 2015 el Club ha estat treballant intensament en la creació d'aquesta metodologia i en les eines per facilitar aquesta innovadora implementació en les organitzacions participants. Durant el 2016 es treballarà conjuntament amb les empreses participants amb l'objectiu que implementin aquest Sistema de Gestió Ambiental.

Més informació del projecte

Organitzat: