Gràfiques Varias, soci del Club EMAS, s'enganxa al progrés amb projectes d'ACC1Ó

Divendres 1 Febrer 2013

Què comparteixen Freixenet, Codorniu o Bodegues Torres més enllà de la competència en el mercat de vins i caves?
Aquestes tres grans marques catalanes, igual que moltes altres, confien en Gràfiques Varias, soci del Club EMAS, per a la producció de les etiquetes de les seves ampolles. Qualitat i innovació en un producte des d'una empresa familiar, fundada al 1918, i que s'acosta al seu centenari de l'única manera que entén la seva tasca: enganxats al progrés.

Si vols tenir més informació pots veure aquest vídeo

Per reproduir correctament aquest contingut és necessari instal·lar el programari Adobe Flash Player. Si us plau, baixeu-vos l'última versió, només us requerirà uns instants.

Més sobre...: socis , emas , club emas , noticies , innovacio