Ahir, 15/12, es va realitzar l'Acte de lliurament dels Premis EMAS Catalunya 2011

Divendres 16 Desembre 2011

Aquest acte va ser presidit per l’Hble. Conseller de Territori i Sostenibilitat, el Sr. Lluís Recoder i Miralles ahir dia 15 de desembre del 2011, a les 19:00 hores, a la Casa Convalescència (Hospital de Sant Pau).

L'acte va ser conduit pel l'home del temps de TV3, Francesc Mauri.

Com cada any, l’objectiu d’aquests premis és reconèixer la tasca portada a terme per les organitzacions EMAS així com l’esforç de tots els protagonistes que ho fan possible (direcció, treballadors, parts interessades, etc). És per això, que volem que aquesta invitació es faci extensible a tots i cadascun d’ells.

VEURE NOTA DE PREMSA AMB TOTA LA INFORMACIÓ

Fotografies acte

Autoritats i presentació de l'acte
Francesc Mauri, Martí Puig Ysern (President Club EMAS), Assumpta Farran (Directora Qualitat Ambiental), LLuís Recoder (Conseller Territori i Sostenibilitat)