Empreses sòcies del Club EMAS participen al programa TRANSPARÈNCIA

Dilluns 4 Juliol 2011

El programa tRanSparÈncia pretén impulsar la incorporació de polítiques de la responsabilitat social al llarg de la cadena de subministrament de les empreses. Això fomentarà unes relacions empresarials estables i respectuoses amb les persones i el medi ambient.
Es tracta d'un programa pioner a nivell mundial, impulsat pel Consell General de Cambres de Catalunya, recolzat econòmicament per la Generalitat de Catalunya (Servei d'Ocupació de Catalunya i Departament d'Empresa Ocupació) i el Fons Social Europeu, i que es realitzarà en col·laboració amb el Global Reporting Initiative (referent internacional en temes d'RS).
En aquest projecte participen 5 organitzacions sòcies del Club EMAS: Autoterminal, Ergransa, Fundació ENGRUNES, Gràfiques Ortells, S.L. i Gràfiques Varias, S.A.
Més informació http://www.transparencia.cat/que_es.php