El Club EMAS treballa amb els ODS

Divendres 17 Maig 2019

Recolzem els ODS des del Club EMAS

Ahir, 16 de maig del 2019, a la seu del Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya, el Club EMAS va organitzar pels seus associats una sessió de treball d'ODS i EMAS. Aquesta sessió va tenir l’objectiu d’explicar què són els ODS, la seva relació amb EMAS, i com una organització registrada pot integrar-los en la seva gestió diària i posar-los en valor aprofitant les sinèrgies entre les dues eines. La sessió va comptar amb la participació de representants de la Generalitat de Catalunya que estan a càrrec de la implementació dels ODS a Catalunya i de dos socis del Club EMAS que ja hi estan treballant de manera molt intensa (Laboratorios Menarini i PortAventura Entertainment) .

La reunió de treball va ser molt participativa i oberta tant a qui ja ha iniciat el treball de implementació dels ODS com a qui encara s’hi ha de posar i té moltes preguntes al respecte.

El Club EMAS dóna suport als Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) de Nacions Unides i realitza accions en el seu dia a dia per a implementar-los en la gestió del seus projectes.

Tota la informació sobre aaquests objectius a https://www.un.org/sustainabledevelopment/es/

Amb la participació de:

Amb la col·laboració de: