El Club signa un nou conveni de col·laboració amb el DTES

Dimecres 7 Novembre 2018

Nou conveni de col·laboració signat amb el Departament de Territori i Sostenibilitat

El Club EMAS, amb el seu President al capdavant, el Sr. Martí Puig Ysern, i el Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya, amb l'Hble Conseller Sr. Damià Calvet, signen un nou de conveni de col·laboració per la promoció de la millora continua del comportamemt ambiental de les organitzacions i de la societat en general. El compromís té per objectiu fomentar la participació de les organitzacions en l'EMAS i cercar els instruments que facilitin que aquestes puguin implantar i mantenir aquest registre europeu.

Aquest conveni tindrà un vigència mínina de 4 anys i és la continuació del conveni signat, de les mateixes característiques, al 2007.