El Club no malbarata aliments en els “Coffee Breaks” #ewwrcat

Divendres 24 Novembre 2017

No malbaratar aliments en els “Coffee Breaks” #ewwrcat
El Club promociona "Your yummy bag" Agafa'n una!

No malbaratar aliments en els “Coffee Breaks”
#ewwrcat

A tots ens ha passat que en un esdeveniment sempre hi ha alguna cosa que sobra del menjar encarregat... Sí, fa molt de mal i, tot i intentar calcular el menjar en base als participants, no sempre és fàcil. Hem trobat una manera molt senzilla de reduir aquest problema i ho volem compartir amb vosaltres.
ÉS MOLT FÀCIL i GENS COSTÓS!
Hem incorporat en els nostres “coffee breaks”  la “YUMMY BAG”
Es tracta de posar un cartell a la taula del càtering amb unes bosses de paper i invitar als participants a emportar-se el menjar sobrant. Hem pogut comprovar que d’aquesta manera ningú es talla i estem segurs que sempre ve de gust alguna cosa per berenar o per l’esmorzar del dia següent.
A nosaltres ens ha funcionat!
Hem assolit ZERO residus de menjar en els dos esdeveniments realitzats. Ara es tornarà una pràctica sistemàtica i creiem que, si tots ho fem, aconseguirem canviar els hàbits i reduir el malbaratament d’aliments.

Si voleu aprofitar el nostre cartell, piqueu sobre la imatge per descarregar l’arxiu.

Clarament, com a prevenció, cal sempre:

• Preveure que un % dels inscrits no es presentin.
  • Demanar als participants que avisin si no poden assistir per així poder revisar la comanda a la baixa amb el servei de càtering.
  • Prioritzar productes que no es facin malbé ràpidament i es puguin consumir al dia següent (pastes seques, entrepans que no portin salses, etc.).
BON PROFIT!

Descarrega't arxiu Noticia