El Club al 18è Fòrum d'Ecoinnovació i als Premis EMAS Europeus 2015

Divendres 22 Maig 2015

18è Fòrum d'Ecoinnovació i als Premis EMAS Europeus 2015

El Club, com a col·laborador del 18è Fòrum d’Ecoinnovació i dels Premis EMAS Europeus 2015 que van tenir lloc a Barcelona els dies 20 i 21 de maig de 2015, va estar present als actes d’aquest esdeveniments.
Tota la informació a http://ec.europa.eu/environment/ecoinnovation2015/1st_forum/index_es.html#

Recull fotogràfic

Els representants del Club EMAS (President, Directora i Coordinador de projectes) amb La Page Original, guanyador en la categoria Microempreses del sector privat.
La Page (Badalona), sòcia del Club EMAS, és una empresa de disseny gràfic i comunicació visual que només té tres empleats i es distingeix de la resta per haver incorporat criteris ambientals en tots els seus projectes i, per tant, per fer que els seus clients adoptin criteris ecològics a l'hora de comprar.

Directora i Coordinador de projectes a l'estand del Club EMAS al 18è Fòrum d'Ecoinnovació

Menció del Club EMAS i d'altres club creats a Europa al Fòrum