Participació al B-TRAVEL 2015

Dilluns 20 Abril 2015

B-TRAVEL 2015

Tal i com en els darrers 5 anys,  el Club EMAS va ser l’encarregat de portar a terme l’acció de promoció del registre EMAS, de l’Etiqueta Ecològica de la Unió Europea (EeUE) i del Distintiu de garantia de qualitat ambiental (Dgqa) al Saló B-TRAVEL 2015 (Antic Saló Internacional de Turisme de Catalunya).
Aquesta acció es va realitzar amb la participació i el suport del Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya.

Aquest Saló va tenir lloc a Barcelona, del 17 al 19 d’abril, al Palau 8 del Recinte de Montjuïc (Av. Reina Maria Cristina, s/n - 08004 Barcelona)
Tota la informació del saló

Podeu trobar tota la informació sobre aquesta participació i les edicions dels anys anteriors al web del Club EMAS en aquest enllaç

Aquesta acció s'ha realitzat amb la participació i el suport de la Direcció General de Qualitat Ambiental del Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya.

Més sobre...: btravel 2015 , sitc , emas , club emas