El Club EMAS porta a terme un taller sobre les novetats de la nova ISO 14001

Dilluns 17 Novembre 2014

FORMACIÓ Club EMAS

Després d’un articulat procés de revisió, la norma ISO 14001 ja ha assolit la fase de Draft International Standard “DIS” (Esborrany d’Estàndard Internacional). Amb l’estudi del document ja es pot conèixer la nova estructura i les principals novetats previstes en la futura versió que es preveu s’aprovi a l’any 2015.

Tot i que les organitzacions tindran un suficient període transitori d’adaptació, aquest taller va tenir l’objectiu de treballar amb els participants per donar resposta a aquestes qüestions i estimular un gradual procés de canvi adient a les necessitats de cada organització.

En aquest taller, que va tenir lloc el passat 17 de novembre de 2014, a Barcelona, es va treballar de manera pràctica en:
  • Com afecten aquests canvis a les organitzacions actualment certificades ISO 14001 o registrades en EMAS
  • Com ens podem preparar i adaptar als canvis
  • Quins elements del nostre actual sistema de gestió ambiental hem de modificar o integrar i com
  • Quins elements de l’actual sistema de gestió ambiental es podran posar en valor tenint en compte aquest nou marc
  • Quins elements estan més desenvolupats des de la perspectiva d’una empresa registrada en EMAS
Aquesta formació va ser impartida pels tècnics del Club EMAS.

Organitza:

Amb el suport: