El Club dinamitza la 9ª Jornada "La gestió dels residus com a subproductes"

Divendres 11 Abril 2014

L’Agència de Residus de Catalunya va organitzar per novena vegada la jornada: “La gestió de residus com a subproductes” Sinergia Industrial per obtenir recursos (B2B i casos pràctics)

En aquesta jornada el Club EMAS va estar present dinamitzant la mateixa. L’objectiu fonamental de la jornada va ser posar en contacte directe a les empreses que tenen algun residu i gestionar com un subproducte amb aquelles empreses que el volen incorporar en el seu procés productiu com a matèria primera.

Aquest any es van posar a disposició dels assistents diferents espais:

• L’ESPAI SUBPRODUCTES LAB, on les empreses va exposar mostres d’aquells residus que volien gestionar com a subproductes.
  • L’ESPAI TROBADA B2B, on els oferents i demandants de subproductes podien establir una relació directa entre ells.
  • I l’ESPAI RECURSOS, on diferents empreses presentaven els residus que volien gestionar com a subproductes.

Més sobre...: jornada; club emas , subproducte , arc , residus